Podsumowanie listopada!

Dzień dobry Kochani! :* Dzisiaj pierwszy grudnia, a to oznacza, że za 5 dni Mikołaj, a za 23 święta. :3 A to oznacza duuużo książek pod choinkę. ^^ Ale zanim puszczę wodzę fantazji w kierunku tego magicznego okresu świąt muszę podsumować moje listopadowe podboje blogowe. Listopad nie był najgorszym miesiącem, właściwie prawie taki sam jak wszystkie inne. Udało mi się przeczytać kilka fajnych książek i nawiązać współpracę z czego jestem bardzo zadowolona. :3 Mam nadzieję, że grudzień będzie dla mnie bardzo dobry i będzie obfitował w więcej książek. ^^ Jednocześnie cieszę się z grudnia, a z drugiej strony się boję, gdyż za 13 dni mam konkurs polonistyczny.. Ech, mam nadzieję, że będziecie za mnie trzymać kciuki, bardzo mi się przydadzą. :* Okej, więc już więcej nie przedłużam i przedstawiam Wam moje podboje listopadowe:

  • liczba przeczytanych książek: 9
- "Wroniec" Jacek Dukaj
I tak właśnie wyglądają moje listopadowe podboje. Nic specjalnego nie było, a jednak daje bardzo dużo szczęścia. :3 W grudniu z pewnością czeka Was recenzja "Miasta zagubionych dusz", które już do mnie jedzie *.*, "Rozdroży", "Niewidzialnych. Czarownica z Dark Falls" i wreszcie muszę się wziąć do czytania "Cieni na Księżycu", bo ta książka mnie już dręczy! :D Pewnie uda mi się też przeczytać kolejne części Pocałunku Anioła, czyli "Potęga miłości", "Bratnie dusze" i "Wieczna tęsknota". :3 W międzyczasie pojawią się też pewnie inne recenzje, których teraz nie mogę przewidzieć. :3 Mam nadzieję, że grudzień będzie dla mnie dobry. ^^ Ach, i zapomniałam! Będzie też konkurs, ale jeszcze muszę przemyśleć to, jakie nagrody wybrać. ;) Właściwie to chyba byłoby na tyle.. Mam nadzieję, że miło spędziliście andrzejki i że sobie powróżyliście! :D Na dzisiaj to tyle, a w poniedziałek dodam recenzję "Myśleć efektywnie", więc do napisania. *.*

22 komentarze:

  1. Gratuluję wyników :) Ja jestem ogromnie ciekawa czy pod choinką znajdę jakieś książki :D Od chłopaka chyba dostanę regał na książki ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyników i życzę powodzenia na konkursie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik i gratuluję nawiązania współpracy! Małe rzeczy, a jak cieszą, masz rację. :) Jeśli chodzi o grudzień to widzę, że zasypiesz nas recenzjami ciekawych książek, aż nie mogę się doczekać! Miłego czytania więc życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Gorączkę" prawdopodobnie dostanę pod choinkę, a "Pocałunek anioła" już dawno za mną.
    gratuluję świetnych wyników! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyniki :) Pozdrawiam.
    Hmm, to mnie tą Gorączką zaintrygowałaś. Na dniach się za nią zabieram. Ciekawe jak ja odbiorę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników oraz nawiązania nowej współpracy :)
    Życzę Ci owocnego grudnia i wygranej w konkursie polonistycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wyniki! :D Gratuluję współpracy, no i będę trzymać kciuki. :D
    Oby w grudniu wszystko się udało. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre wyniki! Gratuluję i życzę jeszcze lepszych. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wyniki :d Z niecierpliwością czekam na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Miasta zagubionych dusz, też chciałabym, żeby do mnie jechało :D Może w najbliższym czasie sobie je sprawię..
    Gratuluję wyników :) I powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wyniki. A szczególnie zazdroszczę Bacigalupiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wyniku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny wynik, czego zazdroszczę, bo u mnie słabiutko. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów i wielu, wielu książek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyników :) I życzę równie owocnego grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wyniki! Życzę powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Już jedzie do Ciebie "Miasto zagubionych dusz"?! Raaaany! Ja dopiero dostanę na Mikołaja (chyba) :c Ale czekam na recenzję :3 Życzę powodzenia w konkursie, wielu przygód z książkami i nowych recenzji ;D A także nowych obserwatorów oraz licznych odwiedzin :D

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive