Wyniki konkursu!

Dopiero co się rozpoczął Nowy Rok, a ja się czuję, tak jakby nic się nie zmieniło. Oprócz tego, że niedawno na moim blogu zakończył się konkurs, w którym mogliście wygrać Wołanie kukułki Roberta Galbraita. Bardzo się cieszę, że tyle osób się zgłosiło gdyż według mnie książka naprawdę zasługuje na to, żeby mieć ją na swojej półce. Miałam dosyć duży problem z wyborem zwycięzcy i kilka dni zajęło mi dokładne przemyślenie tego, kogo w końcu wybiorę. Ja zawsze mam ochotę obdarować książkami wszystkich, którzy się zgłaszają, ale niestety nie mam takiej możliwości i zwycięzca może być tylko jeden. Po długich (naprawdę długich) rozmyślniach doszłam do wniosku, że tą osobą będzie:




Serdecznie gratuluję, e-mail został już do Ciebie wysłany. Również bardzo Wam dziękuję za udział w konkursie i obiecuję, że niedługo znowu się jakiś pojawi.

10 komentarze:

 

Blog Archive