Najbardziej wyczekiwane premiery 2014 roku

Pierwszy miesiąc tego roku już prawie za nami, a wydawnictwa wreszcie uchyliły rąbka tajemnicy na temat swoich planów wydawniczych na 2014. Przeglądając strony w ten zimowy dzień, postanowiłam zrobić małą listę tytułów, których ja nie mogę się doczekać, żeby przeczytać. Mam wielką nadzieję, że zostaną wydane u nas w tym roku, ale wiadomo, że wydawnictwom często się nie spieszy z wydawaniem, więc pewnie nie wytrzymam do polskiej premiery i kupię w angielskiej wersji. O tak, pewnie w ten sposób się to zakończy. Jednak jeszcze trochę wierzę w naszych wydawców i mam wielką nadzieję, że w tym roku będę miała przyjemność je wszystkie przeczytać. Na wiele z nich bardzo długo musiałam czekać i gryźć paznokcie ze zniecierpliwienia datą premiery, najpierw amerykańską, a potem polską. Proszę, proszę, proszę o to, żeby wszystkie zostały wydane w tym roku, bo naprawdę jestem ogromnie ciekawa wszystkich książek. Jak dobrze, że nie muszę czekać do ostatecznej polskiej premiery i mogę kupić książki w Anglii. W każdym razie teraz szybko prezentuję Wam moją listę wymarzonych lektur na 2014 rok.

Chyba na żadną książkę nie czekam tak bardzo, jak na City of Heavenly Fire (Miasto Rajskiego Ognia). Wprost umieram z ciekawości i prawopodobnie nie wytrzymam do polskiej premiery. Kolejną powieścią, której nie mogę się doczekać jest Blackout (u nas zostanie wydana pod tą samą nazwą/lato 2014). Poprzednie dwie części stoją na półce z ulubionymi książkami, więc chcę tę powieść już teraz. Również na Nyckeln (Klucz) ogromnie czekam i mam nadzieję, że autorzy stworzą dla czytelników ponad 1000 stronicową lekturę, bo poprzednie tomy były genialne. Moje oczekiwanie na Champion (Patriota/21 lutego 2014) nawet mnie samą przeraża - pierwsza część była dla mnie słaba, za to druga zwaliła mnie z nóg i nie mogę się doczekać ostatniej. A na Króla Uciekiniera (5 lutego 2014) nie będę musiała długo czekać, bo premiera już wkrótce! Jestem ogromnie szczęśliwa. Niedawno miałam przyjemność skończyć Sekret Julii i bardzo czekam na trzecią część, czyli Ignite Me (kwiecień 2014). Następnie jestem ogromnie ciekawa Dopóki śpiewa słowik (marzec 2014) i mam nadzieję, że okaże się tak samo świetna, jak poprzednia książka tej autorki. Na Rywalki (5 lutego 2014) czekałam naprawdę bardzo długo i jak tylko dowiedziałam się, że prawa do wydania tej książki wreszcie zostały zakupione to byłam w siódmym niebie! Bukowy Las zrobił też wielką niespodziankę fanom Johna Greena, gdyż już niedługo będziemy mogli przeczytać The Abudance of Katherines (czerwiec 2014), nie mogę się doczekać! Ogromnie czekam również na The Dream Thieves (Złodzieje snów/marzeń?), gdyż pierwsza część była naprawdę bardzo dobra. Natomiast na Burn (Nowe jutro) już całkowicie nie mogę się doczekać, chcę ją teraz, zaraz! Kolejną wyczekiwaną przeze mnie książką jest Crown of Midnight (Korona w mroku/kwiecień 2014), a dalej mamy Kinslayer. Obydwie książki są przez mnie bacznie wyczekiwane i mam nadzieję, że niedługo będę mogła je przeczytać. Podobnie jest z Cress i Dreams of Gods & Monsters. Nie mam zielonego pojęcia, kiedy wydawnictwa będą chciały je wydać, ale pewne jest jedno - ostrzę sobie na nie pazurki. Zresztą tak samo jak na wszystkie książki z tej listy. Mam silne przeczucie, że 2014 będzie rokiem dobrych książek. A na jakie pozycje Wy czekacie?

23 komentarze:

  1. O patrz, ile premier książkowych w moje urodziny! (Czyli piątego lutego). Bo jeszcze widziałam, że w ten dzień wychodzi trzecia część "Wybranych" i to właśnie na tę książkę czekam (co z tego, że jeszcze nie sięgnęłam po pierwszą ani drugą część - ale mam nadzieję, że w końcu się za nie zabiorę). Co do powieści, które wymieniłaś - interesują mnie "Rywalki" (no prześwietna okładka *-*) oraz "The Abudance of Katherines", chociaż w sumie chciałabym najpierw przeczytać "Gwiazd naszych wina" tego autora. Wiem, że można je czytać w dowolnej kolejności, ale ta najbardziej mnie intryguje, no i spodobała się wielu osobom. Zobaczymy jeszcze, jakie inne książki będą miały polską premierę w tym roku, bo myślę, że będzie ich naprawdę dużo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na wszystko poza Michaelis i Taylor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejciu! Zaskoczyłaś mnie i to pozytywnie! Nie wiedziałam, że możemy spodziewać się tylu dobrze zapowiadających się książek w tym 2014 roku. Z pewnością sięgnę po Greena, to jest mój taki "muuuuuuuust read" i już teraz odkładam pieniądze na zakup tej książki, gdyż nie wiem ile wydam na to aby zobaczyć kilkanaś....dziesiąt razy Gwiazd Naszych Wina. Oprócz tego jestem mega ciekawa kolejnego tomu o przygodach Julii, gdyż "Sekret" czytałam w grudniu i zdecydowanie tęsknie. Nie mogę się doczekać również publikacji książki "Klucz", chociaż "Ogień" jeszcze przede mną to na pewno sięgnę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie też chcę je wszystkie :) Widać, że rok 2014 będzie pod tym względem niesamowicie interesujący. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sześć się nam pokrywa :D
    Już nie mogę się doczekać tych premier!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już nie mogę się doczekać Rywalek :-) Mam nadzieję że warte są tego czekania :-)

    Pozdrawiam
    http://mbzapisanekartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. CZEKAM PO PROSTU NA WSZYSTKIE *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie wiem jaką książkę bym pierwszą chciała przeczytać ;d Czekam na wiele premier, szkoda, że w tym roku matura i niestety muszę odsunąć wszelkie nowości i pokusy od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudeńka! Ja najbardziej wyczekuje "Króla uciekiniera" i "Cress"!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja niecierpliwe wyczekuję "Miasta niebiańskiego ognia", "Cress", "Crown of Midnight"i "The Dreams of Thieves", a myśli, że miałyby się ona nie ukazać w tym roku u nas nawet do siebie nie dopuszczam! :) Prócz tego czekam na "Worldafter" Ee, "Lair of Dreams" Bray, "Panic" Oliver oraz "Into the Still Blue" Rossi. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie "Cress" i "Król uciekinier" <333

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne książki wybrałaś. Ja również oczekuję bardzo wielu książek w 2014, między innymi 3 części "Więźnia Labiryntu", "Into the Still Blue", 3 cz. "Wybranych", 4 cz. "TimeRiders", oraz kilku innych pozycji o których jeszcze nic nie wiadomo, ale przypuszczam, że zostaną wydane jeszcze w 2014. Nic tylko czekać i czytać :>
    Pozdrawiam i zapraszam
    Avenix

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, ja czekam na trochę innych książek, ale i u mnie znalazła się Cress. Aż przebieram nóżkami na samą myśl. Uwielbiam Roszpunkę i trzymam kciuki, żeby nasza okładka była równie piękna, bo o ile poprzednie dwie amerykańskie trochę mi zgrzytały, to w tej jestem zakochana. :D
    Czekam też na 3 tom Julki i Nowe Jutro. :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm szczerze mówiąc to żądna z tych książek mnie jakoś nie zaciekawiła, chcę jedynie przeczytać Greena bo słyszałam, że bardzo ciekawa i życiowa książka, a czytałam jeden rozdział Szukając Alaski i bardzo spodobał mi się jego styl :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. "Blackout" to mój must have ;) Reszta też wygląda ciekawie, ale nie mam takiego "parcia", jak w przypadku Miry Grant, której serię już poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka Greena, kontynuacja "Dotyku Julii", "Kręgu". Jeszcze "Zagrożeni", "Mroczna Bohaterka. Jesienna Róża." i wiele, wiele innych ;)
    Rzeczywiście szykuję się dobry rok :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kontynuacje "Darów Anioła", "Kręgu" i "Sekretu Julii" są dla mnie książkami, które muszę w tym roku przeczytać. Podobnie jest z "Patriotą". W planach mam na razie drugą część, ale już wiem, że i trzecią chętnie przeczytam.
    I zgodzę się z Tobą - ten rok będzie zdecydowanie rokiem dobrych książek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przeczytałabym "Króla uciekiniera" i "The Abudance of Katherines". Co do reszty albo nie czytałam jeszcze poprzednich części, albo nie są mi zbyt znajome. Ale kto wie... ;) Ogólnie rzecz biorąc zwykle skupiam się raczej na książkach już wydanych . :)

    OdpowiedzUsuń
  19. JOHN GREEN, tak, tak, tak! I jeszcze "Miasto rajskiego ognia", na to również czekam, aczkolwiek uważam, że autorka mogła skończyć na Mieście Szkła, no ale zobaczymy, co wymyśliła. Na "Króla uciekiniera" czekam od wakacji, więc to, że za parę dni będę miała tę książkę w rękach jeszcze bardziej pogłębia moją radość.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też bardzo nie mogę doczekać się "Klucza" :) ale 1000 stron, hmm, szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja z niecierpliwością czekam na książkę Laini Taylor :D Z książek Cassandry zaczynam dopiero "Mechanicznego Anioła", a "Rywalki" mnie zaciekawiły. Chciałam jeszcze wszystkim polecić przecudną serię, która rozkręca się w drugim tomie: "Pozaświatowcy" c:

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiadomo na kiedy mniej więcej zapowiedziano Złodziei snów M. Stiefvater?

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive