Stosik styczniowy

Styczeń już praktycznie za nami, a ja dalej nie widzę żadnej różnicy w tym niby "nowym roku". Tyle tylko, że wreszcie pojawił się śnieg. Tak długo na niego czekałam i delektuję się każdym zimnym dniem. Jedynym minusem jest fakt, że ciągle podczas czytania mam dłonie zmarznięte na kość, ale z tym zawsze można sobie poradzić za pomocą rękawiczek. Ostatnio czytanie w nich stało się moim nowym nawykiem. A już od przyszłego tygodnia mam ferie, więc jeszcze więcej czasu na czytanie! Jak na razie w tym miesiącu spełniłam swoje jedno z wielu postanowień noworocznych - wyrobiłam się ze wszystkich zaległych egzemplarzy recenzenckich i teraz zamawiam tylko te książki, których naprawdę bardzo jestem ciekawa, a nie wszystko, co leci, "bo ma ładną okładkę". Dlatego też stosik (a może raczej stosiątko?) styczniowe prezentuje się raczej mało imponująco, gdyż znajdziecie tutaj zaledwie kilka książek. Niemniej jednak zapraszam Was do obejrzenia moich zdobyczy.

Od góry:

  • "Portret Doriana Graya" Oskar Wilde - to jeszcze świąteczny prezent, książka już przeczytana i pokochana ♥
  • "Great Expectations" Charles Dicken - książeczka na konkurs z angielskiego
  • "Plan" Patrycja Gryciuk - od agencji Green Concepts
  • "Freak City" Kathrin Schrocke - od Dreamsa
  • "Przypływ" Daniela Sacerdoti - od Dreamsa
  • "Mona" Dan T. Sehlberg - wygrana w konkursie fotograficznym Czarnej Owcy

Może książek nie jest wiele, ale ja jestem z nich zadowolona oraz z faktu, że coraz mniej ich przybywa na moje półki. Właściwie to już praktycznie nie mam miejsca i dziwię się, że jakoś udaje mi się je tam "upchać". Chyba powinnam zainwestować w nowe półki, a nie w kolejne płyty SHINee... Meeh, nie. Jakoś znajdę w tym złoty środek. Pewnie stosik w przyszłym miesiącu będzie większy, bo wychodzi kilka książek, na które od bardzo dawna czekam i nie mogę się doczekać tego, aż powitam je w swojej biblioteczce. Luty będzie zdecydowanie dobrym miesiącem, bo wreszcie ferie. Ach, jak ja nie mogę się tego doczekać. Wreszcie dwa tygodnie błogiego lenistwa i czytania książek, kocham to. Pewnie ferie umili mi wiele interesujących pozycji i już nie mogę się doczekać, żeby dostać w łapki wszystkie te lektury, które niedługo zostaną wydane. Ode mnie na dzisiaj to tyle, a już niedługo podsumowanie pierwszego miesiąca nowego roku. Miłego dnia! ;*

24 komentarze:

  1. Muszę koniecznie przeczytać "Portret Doriana Graya" :-)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam śniegu nie lubię przyjemnej lektury i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Milej lektury! Czekam na recenzje :)

    po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe powieści Dreamsa, jestem ciekawa szczególnie "Freak CIty" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny stosik. Zazdroszczę szczególnie pozycji Wilde'a

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jedynie "Przypływ". Od dłuższego czasu mam natomiast ochotę na "Portret..." :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik! :)
    "Portret Doriana Graya" niedawno przeczytałam i jestem pod ogromnym wrażeniem tej książki. Jest wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę Portretu *_____*

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście stosik ubogi patrząc na to ile zawsze było w poprzednich. Ale liczy się też jakość tych książek ;) Nic nie czytałam, ale z chęcią zabrałabym się za "Freak City".
    Miłego czytania ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam "Plan" i jestem mega zadowolona z tej pozycji <3
    Super stosik <3
    Pozdrawiam :3
    http://natalax3recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Twojego stosiku najbardziej bym chciała mieć "Przypływ" :-) Jak przeczytasz to koniecznie napisz czy warto go kupić :-)

    Pozdrawiam
    http://mbzapisanekartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny stosik ;)
    Zapraszam do Nas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też już za kilka dni mam ferie i nie mogę się doczekać:) To siedzenie w łóżku pod kocem z książką....

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm... szczerze powiedziawszy nie znam bliżej żadnej książki z tego stosiku. Ale mi się narobiło zaległości, nie ma co o.O

    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też stosik :)
    "Portret" jest świetny, a Freak City ok.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stosik, życzę miłego czytania ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Doriana to bym sobie czytnęła ;> Udanej lekutry!

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę w końcu przeczytać "Portret Doriana Graya" :D Kusi mnie ta książka i kusi... XD :D

    OdpowiedzUsuń
  19. "Portret Doriana Graya" na pewno kiedyś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Portret..." bardzo chcę przeczytać. "Freak city" czytałam i nawet mi się podobało, ale z tego co pamiętam z Twojej recenzji byłaś średnio zadowolona z lektury. Udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam żadnej z książek...
    Jak możesz się tak chwalić tymi feriami?
    Mnie się właśnie kończą....
    A tak szybko przeleciały.
    Życzę świetnych przygód książkowych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny stosik! W planach mam "Portret Doriana Greya", choć jeszcze niekupiony :)

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive