Stosik styczniowy

Znowu dodaję ten stosik tak późno! :D Mam nadzieję, że mnie za to nie zjecie, bo naprawdę starałam się, żeby ten stos pojawił się wcześniej, ale co jakiś czas przychodziły nowe książki, a chciałam, żebyście zobaczyli wszystkie. :3 I tak się bałam, że w ogóle nie uda mi się dodać w tym miesiącu stosika, bo Przez burze ognia dostałam od Gandalfa dopiero dzisiaj, a myślałam, że przyjdzie dopiero na początku przyszłego miesiąca. Jednak jest i mogę się podzielić tym stosikiem z Wami! :3 W tym miesiącu jest on taki skromniutki i malutki, bo zabrałam się wreszcie za czytanie książek, które już jakiś czas u mnie siedzą. Ten stos jest naprawdę malutki w porównaniu z tym, który stoi na mojej szafce nocnej i czeka na przeczytanie. Na szczęście przez te ferie troszkę się wyrobiłam z książkami od wydawnictw, ale to i tak nic nie dało, bo przyszły nowe i zapełniły miejsce tamtych. -,- Czy ja kiedyś się z tym wyrobię?! Pamiętam jak się martwiłam, że nie mam co czytać, bo mój stosik na szafce nocnej był pusty... Teraz chciałabym tak. :D Okej, od dzisiaj nakładam sobie zakaz brania od wydawnictw całej góry książek - najwięcej po 1 Ale co ja mam zrobić jak tyle wychodzi teraz wspaniałych pozycji? :c

Od góry:

Dokładnie tak się zachowuję! :D
Więc to by było na tyle. Malutko tego, prawda? :D Aktualnie jestem na etapie pożerania "Przez burze ognia", więc to pewnie ta recenzja pojawi się następna, jednak może dodam wcześniej jakąś recenzję z książek, które już jakiś czas temu przeczytałam, a ciągle nie zabrałam się do recenzji. :P W lutym będzie wydawanych kilka ciekawych książek, więc z pewnością pojawią się jakieś fajne książki, na które czekam już dłuższy czas. :3 Dzisiaj stwierdziłam, że stanowczo nie mogę wchodzić do żadnych księgarń ani bibliotek - chciałam wyjść z 5 książkami z biblioteki, ale je odłożyłam, bo stwierdziłam, że stosik na szafce nocnej i tak już rośnie, więc nie potrzebuję następnych pozycji. Natomiast jak weszłam do księgarni to już chciałam porwać przynajmniej z 10 tytułów... Dobrze, że nie miałam przy sobie żadnych pieniędzy, bo kto wie jakby się to skończyło. :D Szczególnie kusił mnie "Blask i "Geneza", które po prostu muszę mieć w swojej biblioteczce! :D Co prawda mam odłożonych trochę pieniędzy i nawet dziwię się, że nie wydaję ich na książki.. O.o Dobra, muszę się poprawić i w weekend wybrać na jakieś większe książkowe zakupki. :D Przyznam szczerze, że ten tydzień rozpoczął się naprawdę bardzo przyjemnie - nie dość, że przyszła mi "Przez burze ognia" to jeszcze nawiązałam współpracę z wydawnictwem G+J. :3 Mam nadzieję, że taka będzie również dalsza część tygodnia, bo powrót do szkoły był naprawdę bardzo, ale to bardzo!, straszny, męczący i psychicznie niemożliwy. Ja ciągle jestem na feriach - a nawet na wakacjach. :D Kolejna przerwa dopiero na Wielkanoc... chyba umrę do tego czasu. :c Nie ma co się dołować - przecież są jeszcze książki, prawda? ^^ Okej, tym pozytywnym aspektem chyba zakończę ten post. :D Jestem ciekawa tego, co Wam się spodobało w moim stosiku bądź co już czytaliście i polecacie (lub nie polecacie). :3

38 komentarze:

  1. Ja się na "Lilkę" nastawiam od jakiegoś czasu. Z książkami od wydawnictw to się wyrabiam, ale od lutego nałożyłam sobie limit kupowania książek, max. dwie w miesiącu! Zobaczymy jak to wyjdzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik! Chętnie bym ci podkradła kilka tytułów ;3
    Życzę przyjemnej lektury!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Królowa musi umrzeć wygląda zachęcająco... No i Crescendo:) Ja już skończyłam czytac Szeptem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Przez burze ognia"(dobra książka, ale szaleństwa nie ma. ;D) oraz książki od Dreamsa. :3 "Fałszywego Księcia" mam nadzieję, że uda mi się przeczytać. :D
    Miłego czytania! I wiem, co czujesz. Wreszcie przeczytałam wszystkie recenzenckie, a tu kolejne przyszły. XD Ale na szczęście ferie przede mną. *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne książki, miłego czytania ;)
    Sama też dopiero teraz będę dodawać swój styczniowy stosik ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ładny widok :D Z tego stosu czytałam tylko "Crescendo". Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dotyk" uwielbiam, a i "Królowa musi umrzeć" chętnie bym podkradła. "Fałszywy książę" w dalszym ciągu mnie nie przekonuje, ale nie mówię 'nie':) Za to "Burze Ognia" ukradnę na 100% - jak Ci znikną możesz być pewna, że to ja :D A "Crescendo" zakupiłam w Tesco, też taniutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, zachowuję się identycznie jak Ty na tych obrazkach:) Stosik wcale nie jest skromny:) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Abuś <3
    Mimo wszystko stosik i tak imponujący ^^ Zabrałabym prawie cały xd Miłego czytania! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, zazdroszczę "Lilki" i "Bogów na balkonie". A "Dziewczynkę, która widziała zbyt wiele" posiadam i mam nadzieję, że niebawem przeczytam ją, bo kusi mnie i kusi.
    Gratuluję współpracy i życzę przyjemnej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały stosik ;) Zazdroszczę "Dotyku".
    Życzę miłego czytania i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosik nie jest taki mały, najważniejsze, żeby zawierał tylko i wyłącznie ciekawe książki.
    Miłego czytania! (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny stosik, kilka pozycji bym chętnie zabrała :3
    Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik :)
    W najbliższym czasie chciałabym przeczytać "Przez burze ognia" oraz "Fałszywego księcia".

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę "Dotyku", "Fałszywego księcia", a zwłaszcza "Przez burze ognia". cała seria "Szeptem" już za mną i jestem pewna, że "Crescendo" - choć wg mnie najsłabsze spośród wszystkich tomów - spodoba Ci się :D
    miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią zabrałabym Ci gdzieś z połowę Twego zacnego stosiku...;)
    Miłego czytania i dużo czasu na dużo świetnych książek :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stosik, najchętniej przeczytałabym "Dotyk" i "Fałszywy książe". :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, zapomniałam życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj jakoś żadnej ze stosikowych książek nie czytałam... :( Ale z niecierpliwością czekam na recenzje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Może i nie aż tak wielki, ale za to bardzo ciekawy stos :)
    Czytałam "Dotyk", "Dziewczynkę, która widziała zbyt wiele" oraz "Lilkę"
    Chętnie zabrałabym ze stosu na własną półkę "Urojenie", "Kroniki Tempusu", "Fałszywego księcia", "Przez burze ognia" "Crescendo". Jak widać całkiem sporo tego wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  21. polecam Ukojenie i Crescendo :) Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  22. Codowny stosik. Dotyk jest bardzo dobry :) Przez burze ognia świetne :) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  23. No cóż, ja tez muszę się wziąć za książki recenzyjne, no i te moje... Ehh! xD Za dużo książek, za mało czasu.

    A stosik chętnie widziałabym u siebie. :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Przez burze ognia też czytałam, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny stosik:) Zazdroszczę "Lilki":)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam na recenzję zwłaszcza książki "Lilka".

    OdpowiedzUsuń
  27. Dlaczego twoje stosy są zawsze takie cudowne? Gratuluję współpracy:) Ja ferie będę miała dopiero za dwa tygodnie w tym tydzień obozu sportowego, więc odpoczynku to mam tylko siedem dni, ale cóż takie życie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Przez burzę ognia koniecznie muszę mieć! Już nie wspomnę o fałszywym księciu ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję współpracy z wydawnictwem! :D Świetna sprawa ^^ A książki do czytania masz same najlepsze :D Szczególnie "Przez burze ognia" i "Fałszywy książę" (nie mówiąc już o "Crescendo"). Życzę miłego czytania i wspaniałych recenzji! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ochotę na "Przez burze ognia" i jestem ciekawa Twojej recenzji. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę Przez burzę ognia, Królowa musi umrzeć oraz Dotyk - są to zdecydowanie pozycje które muszę, muszę przeczytać. Jakiś miesiąc temu skończyłam Crescendo i szczerze mówiąc, drugi tom nie zachwycił mnie w równej mierze jak pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam niecierpliwie na kilka książek: Córkę wiedźmy, Circus Maximus, Powrót z cyklu Księgi wszystkich dusz. W lutym sprawię sobie wreszcie Violette Bronte oraz Białe autobusy. Najpierw jednak muszę się uporać z lekturą tych książek, które mam w domu i czekają na przeczytanie. Na szczęście mam teraz sesję bez egzaminów i zaliczeń, więc mam przed sobą jeszcze prawie 3 tygodnie wolnego:).
    Pozdrawiam serdecznie
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie przeczytałabym Fałszywego księcia z Twojego stosiku :)
    Pozdrawiam
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo! "Fałszywy książe" i "Przez burze ognia"! Nie wytrzymam, zaraz sobie zamówię, a co tam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny stosik, zwłaszcza, że 4 pierwsze (a w sumie 5) pozycje goszczą od niedawna również na mojej pólce, a inne bardzo chciałabym na niej umieścić:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zacne stosisko! Pozazdrościć kilku pozycji ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  37. hohoho zazdroszcze :) i zapraszam do odebrania nagrody u mnie na blogu :* http://waniliowe-czytadla.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger-award-nominacja-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny stosik :) Miłej lekutry

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive