High Five! - Moi ulubieni zagraniczni aktorzy


HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.





Znowu bardzo trudno wybrać mi tylko piątkę moich faworytów. Jest tylu dobrych aktorów, których uwielbiam, jednak rzeczywiście jest taka specjalna piątka, którą kocham ponad wszystko. ;3 Kolejność jak zwykle przypadkowa. ^^

1. Choi Seung-hyun

Według mnie to jeden z najcudowniejszych aktorów. ♥ Nie dość, że genialnie gra (a ja oglądam każdy film/dramę z nim w roli głównej) to jeszcze jest piosenkarzem i modelem w jednym. Po prostu idealny! Uwielbiam oglądać wszystkie dramy/filmy, w których występuje i wszystkie zawsze mi się podobają. Krótko mówiąc: To chyba mój ulubiony aktor. ♥


2. Johnny Depp

Tego pana to chyba wszyscy kochają. *o* Jeden z najlepszych aktorów na świecie, którego uwielbiam od wielu wielu lat - chyba nie było takiego filmu, którego bym z nim nie oglądnęła. ;3 Sprawdza się dosłownie w każdej roli, a ja uwielbiam filmy z nim w roli głównej - zawsze mi się podobają i zostają głęboko w mojej pamięci. Johnny Depp jest niezastąpiony! ♥



3. Lee Byung-hun

Ooo, Byunghun zawsze potrafi poprawić mi humor czy to swoją cudowną grą w dramach, czy zaangażowanym pełnym emocji aktorstwem w filmach. Jeden z najlepszych aktorów w Korei, do którego mam wielką słabość. ;3


4. Robert Downey Jr.

Ach, cudowny! *-* Nie dość, że jest niesamowicie przystojny to jeszcze jest świetnym aktorem: Po prostu jest genialny! Kolejny aktor, którego uwielbiam oglądać w filmach i kocham każdy, w którym mogę go zobaczyć. A już niesamowitą słabość mam do jego roli Sherlocka Holmesa. <3 Zresztą: Czy on kiedykolwiek zagrał jakąś rolę źle? Nie! On zawsze gra fantastycznie! ;3



5. Lee Min-ho

Oj, Minho to zdecydowanie jeden z najlepszych aktorów! <3 Uwielbiam każdą dramę, w której gra - drama bez Minho to nie jest prawdziwa drama! *-* Ubóstwiam tego aktora i mogłabym godzinami oglądać seriale/filmy z nim w roli głównej. To taka osoba, która nigdy mi się nie znudzi! ^^


Więc to tyle jeśli chodzi o moich ulubionych aktorów. ;3 Jestem ciekawa jakie byłyby Wasze typy, więc chętnie o nich poczytam w komentarzach. ^^

17 komentarze:

  1. @Qba: Sam jesteś okropny! :D Oni są cudowni i nie pyskuj :P

    OdpowiedzUsuń
  2. @Aneczka ---> Obleśni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Johnny i Robert Downey Jr. to moi faworyci! Uwielbiam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Johnny Depp i Robert Downey Jr. zdecydowanie tak! Do tego jeszcze Bradley Cooper i w zasadzie mamy zestawienie moich ulubionych aktorów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodzę się z numerem 2 i 4 :) Azjatyccy aktorzy nie są mi znani ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa czy są takie osoby, które nie lubią Deppa? :) Wspaniały aktor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej zgadzam się co do Johnny'ego i do Roberta *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak, Depp przede wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że lubisz skośnookich, ja za żadnym z wymienionych przez Ciebie aktorów szczególnie nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam tylko Deppa. nie powiem, że jest zły, ale nie powiem także, iż go uwielbiam..
    jeśli w ranking wliczają się zmarli aktorzy, to moim zdecydowanym faworytem jest Clark Gable <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i 2 to równie jedni z moich ulubionych aktorów :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako tako nie mam ulubionych aktorów, ale bardzo lubię Davida Tennanta, Shahrukha Khana czy Johnnego Deppa. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twojego zestawienia wybrałabym jedynie mojego ukochanego pirata z "Piratów z Karaibów" :D
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogłabyś napisać po prostu TOP w pierwszym? xD

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive