Podsumowanie kwietnia

źródło
Cześć! Kwiecień był dla mnie naprawdę bardzo intensywnym miesiącem. Nie spodziewałam się, że aż tyle rzeczy się tutaj wydarzy, a jednak nawet na chwilę nie miałam chwili spokoju. Ciągłe powtórki w szkole, przygotowanie do matury w domu, a dodatkowo kwiecień obfitował również  w kilka ciekawych sytuacji związanych z blogiem i z książkami, więc przez cały miesiąc chodziłam zabiegana, ale naprawdę cieszę się z tego jak wyglądał ten miesiąc. Działo się naprawdę dużo, jednak było to jak najwięcej pozytywnych i ekscytujących rzeczy. Natomiast teraz przede mną maj i czas na zdawanie matur... Nie wiem jaka aktywność będzie tutaj na blogu, ale mam już w planach kilka rzeczy dla Was przygotowanych. Na razie jeszcze zakończę teraz kwiecień i mam nadzieję, że maj okaże się mniej stresujący niż jest do tej pory.

  • liczba zrecenzowanych książek: 7
  • liczba obserwatorów bloga: 876
  • liczba lubiących fanpage: 3 774
  • liczba subskrybujących na YouTube: 5 666
  • liczba wyświetleń od początku bloga: 1 115 000
  • liczba komentarzy od początku bloga: 8 858

Jak już mówiłam, kwiecień był dla mnie bardzo zabieganym miesiącem, jednak wydarzyło się naprawdę wiele niesamowitych rzeczy. Na początku miesiąca na kanale pojawił się unboxing Moondrive Boxa i właśnie z Moondrive Boxem będzie się wiązała jedna z ciekawych informacji, jednak o niej opowiem Wam dopiero za jakiś czas. Nagrałam dla Was również videorecenzję Podwieczności razem z konkursem. I tradycyjnie na koniec miesiąca na kanale pojawił się kwietniowy book haul! W kwietniu skończyłam liceum i niestety w maju nadszedł czas na matury, którymi na razie naprawdę porządnie się stresuję, ale mam nadzieję, że nie będą aż tak straszne. W kwietniu pojawiło się wiele ciekawych rzeczy związanych z blogiem i z książkami, ale o nich opowiem Wam dopiero wtedy kiedy wszystko zostanie ustalone i będę mogła się tym podzielić. A jak Wam minął kwiecień? Kto, tak jak ja, zdaje w tym roku matury i się nimi stresuje? :D ♥

13 komentarze:

  1. Naprawdę wiele się działo u ciebie z tego co widzę. U mnie chyba nie tak ciekawie ale również był to bardzo urozmaicony miesiąc. Powodzenia na maturach, ja dopiero za rok więc mam nieco dłuższe wolne :)
    Pozdrawiam :)
    In my different World

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałaś ciekawe książki, a po Twojej recenzji wiem, że muszę się w końcu zabrać za "Piątą falę", która już dość długo czeka na mojej półce na swoją kolej :)
    Mój kwiecień pod względem czytelniczym minął dość dobrze, przeczytałam 6 książek, z czego się bardzo cieszę ;)
    Tak samo jak Ty mam przed sobą matury i tak, strasznie się niemi stresuję, zwłaszcza ustnym polskim. Ale może nie będzie tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na maturze :). Ja już to mam za sobą, ale za chwilę mam egzaminy i obronę pracy magisterskiej, więc też stres

    OdpowiedzUsuń
  4. http://bramyksiazek.blogspot.com/
    Twój blog został nominowany do LBA.
    Nie ma konieczności odpowiadania więc jeżeli nie chcesz po prostu zignoruj ten komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na maturze, na pewno Ci się uda! :)
    Pozdrawiam ciepło :*
    Debby
    myslamipisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych pozycji najbardziej kusi mnie książka "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender". Życzę powodzenia na maturze! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na maturze! Trzymam kciuki!♥ Sporo się działo u Ciebie w kwietniu :) Same ciekawe pozycje! :)

    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pozostaje mi nic innego kochana jak gratulować świetnych wyników oraz statystyk i życzyć powodzenia na maturze! Jeden kciuk jest dla braciszka, drugi trzymam za ciebie :D
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś już kolejną osobą, dla której kwiecień był zabiegany itd :D U mnie to samo, ale wynik całkiem dobry! :)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiecień wypadł u Ciebie świetnie, o wiele lepiej niż u mnie - a maturę mam daawno za sobą ;) Nie stresuj się za bardzo, jestem pewna, że pójdzie Ci dobrze!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezłe wyniki jak na czas przygotowań do matury :)
    Też w tym roku piszę, a raczej - już można powiedzieć - za dosłownie parę chwil.
    Pierwszych trzech dni się nie boję, podstawy jakoś się zda :P Gorzej z chemią rozszerzoną, 13 maja to będzie strach. No i ustne mnie przerażają, ale o nich staram się jeszcze nie myśleć ;)
    Oczywiście Tobie życzę powodzenia i jak najlepszych wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim życzę jak najlepszych wyników! :)
    I gratuluję przeczytanych książek, z powyższych żadna nie wpadła w moje ręce, ale mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni i pojawią się w nich: "Obce dziecko" i "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive