Kolorowanki z Harry'ego Pottera

Ostatnimi czasy bardzo dużo widzi się kolorowanek dla dorosłych, szczególnie tych antystresowych, które mają pomóc nam się skoncentrować i nie martwić innymi rzeczami. Zawsze podchodziłam do tych rzeczy sceptycznie, bo z reguły kolorowanie miało dla mnie odwrotny skutek - więcej się denerwowałam tym, że gdzieś pisak wyszedł mi poza linię, niż rozluźniałam się. Kolorowanki z Harry'ego Pottera od wydawnictwa Moondrive jednak nie są takimi typowymi kolorowankami antystresowymi. To po prostu książka pełna niesamowitych obrazków, którymi możemy się zainteresować i je pokolorować.

Tak, nie czytałam Harry'ego Pottera. Właściwie to czytałam dopiero pierwszą część i obejrzałam większość filmów, więc rozumiałam dużo z postaci, które pojawiały się w tych kolorowankach. I tak. Mam w planach przeczytanie kolejnych tomów Pottera, jednak to raczej w dalekiej przyszłości. Co nie zmienia faktu, że te kolorowanki były dla mnie naprawdę świetne. Akurat otrzymałam je w czasie maturalnym, kiedy po prostu musiałam odpocząć psychicznie od egzaminów pisemnych i ustnych, więc te kolorowanki uratowały mnie od całkowitego pogrążenia się w maturach i przegrzania umysłu.

Pierwsze, co zauważyłam to to, że te kolorowanki są naprawdę dobrej jakości. Są wydrukowane na twardym i mocnym papierze, więc nawet jeśli kolorujecie obrazki cienkopisami to kolor nie ma prawa przebić się na drugą stronę i spokojnie możecie malować wszystko bez obawy o to, że coś będzie widać po drugiej stronie. Same rysunki również są świetnej jakości, a ja naprawdę uwielbiam to, co zostało w tych kolorowankach przedstawione. Nie miałam wcześniej tych kolorowanek w rękach i naprawdę jestem pod wrażeniem wszystkich rysunków i wiernego oddania wszystkich postaci bądź magicznych stworzeń. Obie te książki naprawdę przyjemnie mi się malowało i jeszcze trochę obrazków zostało mi do dokończenia, więc czeka mnie przygoda na dłużej. Z pewnością będę po te kolorowanki sięgać, gdy będę musiała odciągnąć mój umysł od tego, co akurat się dzieje.

Specjalnie pokazywałam Wam tutaj obrazki, których jeszcze nie pomalowałam, żebyście mogli zobaczyć jak wyglądają przed pokolorowaniem. Oczywiście nie byłam w stanie od razu zamalować całej książki, jednak kilka obrazków mam rozpoczętych i w trakcie kolorowania. Dowiedziałam się również o sobie ciekawej rzeczy - o wiele bardziej lubię malować obrazki z drobniejszymi wzorkami niż te, na których jest przedstawiona jedna postać i mam ją dokończyć. Lubię skupiać się na szczegółach i nadawać im śmieszne połączenia kolorów, co naprawdę jest dla mnie świetną zabawą! Zresztą te kolorowanki jak żadne inne potrafią mnie rozluźnić.

Kolorowanki z Harry'ego Pottera to świetna rzecz dla osób, które uwielbiają powieści J. K. Rowling! Oczywiście ja jestem również żywym dowodem na to, że nie tylko osoby, które zakochały się w serii o Harry'm Potterze mogą zachwycić się tymi kolorowankami. Malowanie wszystkich obrazków tylko bardziej zachęciło mnie to do sięgnięcia po kolejne tomy Pottera. Jestem pod dużym wrażeniem tych kolorowanek i jeśli chcielibyście zrobić prezent bliskiej osobie, która uwielbia Pottera to z pewnością będzie to dla nich coś idealnego!



Za możliwość zrecenzowania kolorowanek z Harry'ego Pottera dziękuję wydawnictwu Otwarte.

2 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy w rękach Harrego Pottera, ale od dłuższego czasu planuję zabrać się za jego lekturę. Widziałam już wiele różnych kolorowanek dla dorosłych, ale o wersji nawiązującej do Harrego słyszę pierwszy raz. Pozostaje mi mieć nadzieję, że na tym papierze zostaje ślad po kredce każdego rodzaju, nie tak jak w przypadku Zniszcz ten dziennik, gdzie łatwiej było zrobić w kartce dziurę, niż postawić niebieską kreskę.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety kolorowanki strasznie mnie denerwują, więc to nie rzecz dla mnie. :(
    Dwiestronyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive