Podsumowanie października

źródło
Cześć! Październik był dosyć trudnym miesiącem, ponieważ rozpoczęłam studia i musiałam przyzwyczaić się do pewnych nowych rzeczy, które będą się działy. Mimo wszystko, na razie jest w porządku, ale zdecydowanie liczę na to, że kolejne miesiące okażą się lepsze i że bardziej spodobają mi się te studia. Ale zanim będę w pełni myśleć o listopadzie to chciałabym zamknąć w pewien sposób ten październik.

  • liczba zrecenzowanych książek: 6
  • liczba obserwatorów bloga: 913
  • liczba lubiących fanpage: 4 273
  • liczba subskrybujących na YouTube: 7 254
  • liczba wyświetleń od początku bloga: 1 203 000
  • liczba komentarzy od początku bloga: 9 171

W tym miesiącu działo się naprawdę sporo rzeczy - rozpoczęłam studia i próbowałam jakoś przyzwyczaić się do studenckiego życia. Mam nadzieję, że te następne miesiące będą bardziej owocne niż ten pierwszy. Na kanale na początku miesiąca pojawiło się Q&A, gdzie odpowiedziałam na kilka pytań, których byliście bardzo ciekawi. Następnie wykonałam dla Was Unpopular Opinions Book Tag, czyli opowiedziałam trochę na temat niepopularnych opinii o popularnych książkach. Nagrałam dla Was również film z moimi ulubionymi męskimi postaciami, a później wpadłam z wizytą do Moondrive'a i na kanale pojawił się unboxing Perfekcyjnego Moondrive Boxa! Tradycyjnie pod koniec miesiąca mogliście zobaczyć październikowy book haul, a później miałam też przyjemność pojawić się na Targach Książki w Krakowie, gdzie poznałam Richarda Flanagana i Eleanor Catton, niezapomniane przeżycie! A jak Wam minął październik? ♥

4 komentarze:

  1. Prawda jest taka, że na pierwszym roku filologii angielskiej mnóstwo jest tzw. zapchajdziur, czyli zupełnie bezsensownych przedmiotów. Chociaż pewnie na każdym kierunku tak jest... Mnie o wiele bardziej podoba się na magisterce, gdzie przeważają już przedmioty specjalizacyjne - w moim przypadku są to tłumaczenia. Życzę powodzenia w kolejnych miesiącach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego, co kojarzę na snapie (:P), to studiujesz chyba jakąś filologię, tak? Życzę powodzenia na tym pierwszym roku, u mnie osobiście wiele się działo, chociaż w porównaniu z 2 i 3 rokiem to miałam wtedy znacznie więcej czasu dla siebie. Mój październik był bardzo intensywny pod względem czytelniczym, za sobą mam aż 13 książek i o dziwo zdecydowana większość z nich były to lektury, które naprawdę mi się spodobały, więc nic, tylko się cieszyć.

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive