Praga 2015 | VLOG

Może tego nie wiecie, ale uwielbiam podróżować, jeździć po świecie i poznawać nowe kultury. W tym roku moim jedynym postanowieniem było zwiedzić jak najwięcej miejsc, które są tak piękne, że aż chce się żyć! Na pierwszy ogień poszła Praga. W sobotę (9 maja 2015 r.) wreszcie się tam wybrałam, co było jednym z moich największych marzeń. Praga zawsze miała w sobie coś, co mnie do niej przyciągało. Teraz wiem, że naprawdę warto było pojechać i mam nadzieję, że to pierwszy, ale nie ostatni raz, gdy tam byłam. W przyszłości szykuje się naprawdę sporo takich wyjazdów, więc mam nadzieję, że te vlogi się Wam spodobają, bo pewnie będzie ich trochę na kanale. A teraz zapraszam na spacer ulicami Pragi! ♥



13 komentarze:

  1. Pragę i książki łączę jako "Miasto Zagubionych Dusz" i od tego czasu również to miasto mnie urzekło;) A Kiera Cassowa i jej "Selekce" wymiata:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zamiast muzyczki nie było Twojego głosu opowiadającego o tej wycieczce :) Do Pragi pragnę pojechać od kiedy przeczytałam "Córkę dymu i kości" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, magiczna Praga *-* Byłam dwa razy i jest to dla mnie niesamowite miasto. Kocham tę atmosferę, tych ludzi wokół. Nigdy nie zapomnę, jakie wrażenie na mnie po raz zrobiła Katedra Wita. To było coś fantastycznego :D
    Czekam na więcej takich filmików! Z chęcią obejrzę inne miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Praga jest piękna, też chciałabym tam kiedyś pojechać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudowny filmik! Nie mogę doczekać się kolejnych.
    Mam pytanie: podróżujesz sama, z rodzicami czy ze znajomymi? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam w Pradze i najbardziej urzekł mnie Most Karola nocą - coś cudownego! <3 Zazdroszczę Ci, że zwiedziłaś tak dużo, ja byłam tylko przejazdem ;_;

    OdpowiedzUsuń
  7. Po przeczytani u "Córki dymu i kości" moim największy marzeniem została wycieczka do Pragi. I udało się! Spędziłam najbardziej niesamowite trzy dni w moim życiu w najpiękniejszym mieści - w Pradze. Dosłownie wszystko w stolicy Czech mnie zachwyca. Znaki drogowe, latarnie uliczne, okiennice, kościoły, zamki, ulice - wszystko jest ładniejsze w Pradze. Byłam tam rok temu i tak strasznie tęsknię za tym miejscem! Ciągle oglądam zdjęcia, przeglądam strony poświęcone Pradze. Dla mnie Praga jest jak "Wielki Gatsby" dla Ciebie ;) Na pewno tam jeszcze kiedyś wrócę. Jeszcze tyle zostało do zwiedzenia i zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super vlog i piękna Praga :D Wyjazd na pewno był super

    http://lil-book.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Praga jest cudowna!
    Filmik też świetny i gratuluje spełnienia marzenia o tej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Pragę, mam nadzieję, że kiedyś jeszcze tam pojadę. Piękne zakładki. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. W Pradze byłam jakieś 6 lat temu i naprawdę mało z niej pamiętam. Jednak uliczki i ten kilmat - przepiękne, do dziś to czuję :) A zazdroszczę zakładek, przepiękne <3


    http://mianigralibro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Magiczny filmik, spotęgował moją chęć odwiedzenia Pragi jak najszybciej i mam nadzieję, że mi się to uda!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog jak i filmik. Pokazujesz Pragę z dobrej perspektywy. Mam nadzieję, że w końcu odwiedzę to miasto! :)
    Zapraszam do mnie ♥
    http://helloimbooklover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive