Podsumowanie listopada

źródło
Listopad wreszcie się skończył i muszę przyznać, że mimo tego, iż nie lubię tego miesiąca to spędziłam go naprawdę bardzo przyjemnie. A teraz wreszcie zaczyna się jeden z moich ulubionych miesięcy, czyli grudzień! Bardzo się cieszę, że już jest ten miesiąc, ale muszę jeszcze podsumować to, co działo się w listopadzie.

  • liczba zrecenzowanych książek: 5

Listopad mimo wszystko był naprawdę bardzo pozytywnym miesiącem i cieszę się, że przeżyłam go w tak dobry sposób. Tradycyjnie na początku miesiąca pojawiły się October Favorites. Następnie brałam udział w Bookathonie organizowanym z książką "Podaruj mi miłość" i mogliście obejrzeć mój filmik na temat opowiadania Stephanie Perkins. Oczywiście na samym końcu miesiąca mogliście zobaczyć mój listopadowy stosik, w tym miesiącu nie pojawiło się zbyt wiele książek, ale jestem naprawdę zadowolona z tych, które adoptowałam na moją półkę. Mam nadzieję, że Wam listopad również minął bardzo przyjemnie! ♥


8 komentarze:

  1. W grudniu mam zamiar zabrać się za OCS. Ale ciekawe książki masz przeczytane <3 Pozdrawiam ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 książek to bardzo dobry wynik, u mnie będzie podobnie :) Oby grudzień był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałaś same ciekawe powieści w tym miesiącu ;) Ja sama poluję na "Światło którego nie widać" i już nie mogę się doczekać, aż ta książka trafi w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach Oddam ci słońce. Słyszałam dużo pochlebnych opinii, więc czemu nie spróbować? Pozdrawiam <3
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, kusi mnie ten Doerr i mam nadzieję, że w grudniu w końcu przeczytam jego powieść. :)

    Erna

    OdpowiedzUsuń
  6. Fourth of July <3 I gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Listopad był bardzo miłym i dla mnie miesiącem. Zaczęłam oglądać Twoje filmiki i dzięki Tobie zachęciłam się do przeczytania kilku książek. Przeczytałam "Echa Pamięci", które bardzo polecałaś, jednak ja mam trochę inne zdanie o niej. Moim zdaniem jest za smutna, szczególnie Mitzy, tak chciałam i tak czekałam na jakieś pozytywne momenty w jej życiu późniejszym.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi w tym miesiącu również udało się przeczytać 5 książek. W grudniu chce przeczytać większość tych, które ty przeczytałaś w listopadzie.

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive