Angielski. Gramatyka - aplikacja mobilna


Nauka języków obcych może być naprawdę bardzo prosta, jeśli tylko wykorzystacie odpowiednie metody do tego, żeby jak najwięcej się nauczyć. Wszystko zależy od tego czy jesteście wzrokowcami, czy słuchowcami - dzięki stwierdzeniu takich rzeczy możecie dobrać metody nauki do tego, jak jest Wam się najlepiej uczyć. Jednak jest coś, co z pewnością przyda się wszystkim - aplikacja mobilna. To według mnie jeden z najlepszych możliwych sposobów na naukę języka. Wiadomo, że telefony zazwyczaj mamy przy sobie, a gdy macie trochę wolnego czasu możecie od razu sięgnąć po niego i zamiast przeglądać Internet - możecie nauczyć się kilku przydatnych rzeczy w danym języku.

Dziś mam dla Was aplikację, którą pokochałam od pierwszego kliknięcia, czyli "Angielski. Gramatyka". Uwielbiam ten język, ale gramatyka to coś, za czym nie przepadam w każdym języku. Nigdy też nie przepadałam za nauką angielskiej gramatyki i do tej pory nie znalazłam na to najlepszego sposobu, ale gdy tylko dowiedziałam się o tej aplikacji to wiedziałam, że będzie ona czymś fantastycznym - i faktycznie, okazało się, że jest po prostu świetna! Lepszej aplikacji do nauki angielskiej gramatyki chyba nie mogłabym znaleźć.

Nie macie tutaj podanych wszystkich możliwych definicji i ta aplikacja nie pokaże Wam od podstaw jak uczyć się angielskiej gramatyki, gdyż ona nie jest tutaj po prostu przedstawiona - dlatego, żeby z niej korzystać musicie chociaż troszeczkę rozpoznawać angielskie czasy, czasowniki posiłkowe albo czasowniki modalne. Jeśli jednak potrzebujecie czegoś, przy czym moglibyście się podszkolić z gramatyki to jest to po prostu fantastyczne! Takiej aplikacji naprawdę od dawna szukałam i chociaż nie jest ona w pełni darmowa to naprawdę bardzo warto w nią zainwestować.


Bardzo podoba mi się forma w jakiej została przedstawiona tutaj gramatyka. Nie mamy zwykłych zdań, do których musimy coś wpisać, ale też musimy układać słowa z rozsypanki, mamy pewnego rodzaju tabelki, które pokazują, że dane określenie można powiedzieć na kilka sposobów i bardzo podoba mi się to, że uczymy się tutaj poprzez konteksty. Nie są to suche informacje, ale gramatyka jest przedstawiona w naprawdę bardzo przystępny sposób. Dodatkowo mamy możliwość sprawdzać tutaj swoje postępy w nauce, pytania, na które nie znaliśmy odpowiedzi trafiają do odpowiedniej kategorii "Powtórka" oraz możemy zweryfikować swój poziom znania gramatyki na podstawie "Testów".

Jedną z lepszych rzeczy jest tutaj to, że mamy możliwość nauki czasów albo warunków poprzez porównania. Widzimy np. jakie są różnice między czasem present simple a present continuous albo między pierwszym a drugim okresem warunkowym, co jest naprawdę świetne, gdyż często nie wystarczy tylko nauka określonego czasu, ale również przedstawienie w postaci porównania z innym, który może być podobny. Jestem naprawdę niesamowicie zadowolona z tej aplikacji i bardzo się cieszę, że mam coś tak przydatnego na moim telefonie!

"Angielski. Gramatyka" to naprawdę świetna aplikacja, która potrafi bardzo dużo nauczyć. Jeśli akurat mamy chwilę czasu to możemy po nią szybko sięgnąć i nauczyć się czegoś nowego, co jest naprawdę świetnym rozwiązaniem, gdy nie macie przy sobie np. swoich fiszek ze słówkami albo nie chcecie wozić ze sobą całych podręczników. Naprawdę bardzo gorąco polecam Wam tę aplikację, gdyż jest pomocna, przejrzysta i łatwa w obsłudze, ja jestem w niej zakochana!


Za możliwość przetestowania aplikacji "Angielski. Gramatyka" dziękuję wydawnictwu Edgard.

4 komentarze:

  1. Gdyby była taka aplikacja, tylko że z niemiecką gramatyką, byłabym wniebowzięta. Gramatyka w niemieckim to zło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niemiecka też jest, na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się zapowiada, ale ciekawi mnie czy jest całkowicie darmowa ;) nie raz spotkałam się z zachwalaną aplikacją, po czym po ściągnięciu okazało się, że jedno ćwiczenie pokazowe możemy sobie zrobić, a za resztę płać 50 zł ;) w takim wypadku wolałabym zakupić książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W dzisiejszych czasach z pewnością wiele osób używa aplikacji do nauki języka angielskiego i jeżeli jest ona skuteczna to w sumie dlaczego nie. Osobiście jednak wolałem zapisać moje dzieci na kurs https://lincoln.edu.pl/krakow/jezyk-angielski/kurs-angielskiego-dla-mlodziezy/ aby weszły w dorosłe życie z pełną jego znajomością.

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive