iFiszki+ Angielski - aplikacja mobilna

źródło
Od dawna lubię testować nowe pomoce do nauki, dzięki którym mogłabym jeszcze lepiej zgłębić dany język, którego chciałabym się nauczyć. Do tej pory udało mi się poznać kilkanaście naprawdę dobrych sposobów i jestem z nich bardzo zadowolona, ale jak na razie i tak moim ulubionym będzie nauka poprzez aplikacje mobilne. Jakiś czas temu właśnie zaczęłam zgłębianie angielskiego z aplikacją iFiszki+ Angielski i muszę przyznać, że jestem nią naprawdę mile zaskoczona.

iFiszki to naprawdę szybki i podręczny sposób na naukę języka. Nie potrzebujemy nosić ze sobą żadnych podręczników czy zeszytów. Dzięki tym aplikacjom możemy lepiej przyswoić naukę angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i włoskiego, jednak ja skupię się szczególnie na angielskim, którym najbardziej jestem zainteresowana. Wiem z doświadczenia, że fiszki są jednym z najlepszych sposobów nauki słownictwa, dlatego często szukałam aplikacji, dzięki której nie musiałabym wszędzie nosić ze sobą fiszek do nauki jakiegokolwiek języka, ale żebym mogła mieć je zawsze przy sobie. Niby takie fiszki nie zajmują nam dużo miejsca, jednak telefon zawsze mamy przy sobie i gdy zbierzemy je w jednym miejscu to od razu jest nam łatwiej się uczyć. Tutaj mamy możliwość nauki z przygotowanych fiszek, np. z idiomami lub czasownikami nieregularnymi, ale również możemy stworzyć własną bazę słownictwa, co jest według mnie jednym z najlepszych rozwiązań.



Ta aplikacja naprawdę potrafi ułatwić życie. Jestem osobą, która uwielbia mieć wszystko rozplanowane i zorganizowane, więc nigdy nie lubiłam, gdy miałam fiszki albo inne pomoce naukowe porozrzucane w wielu miejscach i właśnie szukałam aplikacji, dzięki której mogłabym sobie wszystko uporządkować. Teraz mam te wszystkie słówka, które normalnie miałabym zapisane na karteczkach, wrzucone do tej aplikacji, gdzie je mam zawsze pod ręką i mogę sięgnąć po nie, kiedy tylko chcę. Bardzo podoba mi się również to, że mamy tutaj naprawdę dobrej jakości nagrania, a słówka nie są tylko zwyczajnie pokazane, ale mamy je wprowadzone również do kontekstu w zdaniu, dzięki czemu jeszcze lepiej uczymy się języka. Dodatkowo jeśli tylko chcemy to możemy skorzystać z systemu powtórek, dzięki czemu utrwalamy swoją dotychczasową wiedzę.

Każda kolejna aplikacja na telefon mnie zaskakuje i sprawia, że mam ochotę jeszcze bardziej się z nich uczyć. Czasami nie mamy co robić i właśnie wtedy idealnym rozwiązaniem jest posiadanie pod ręką telefonu z aplikacjami do nauki języków. Zamiast grać w gry możemy utrwalić niektóre słówka w języku, którego chcielibyśmy się jeszcze lepiej nauczyć. Ja uwielbiam wszystkie aplikacje do nauki np. języka angielskiego, więc tym bardziej polecam Wam iFiszki+, bo naprawdę warto mieć je na swoim telefonie. Jeśli lubicie naukę z fiszek, a dodatkowo chcecie mieć wszystko dobrze zorganizowane to ta aplikacja będzie do tego idealna i na pewno się w niej zakochacie!


Za możliwość przetestowania aplikacji iFiszki+ Angielski dziękuję wydawnictwu Edgard.

4 komentarze:

  1. Jestem tradycjonalistką i wolę zostać przy zwykłych, papierowych fiszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie aplikacją, ja muszę wrócić do angielskiego, bo nieużywanie języka na co dzień powoduje duże braki... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubiłam fiszek z tego względu, że łatwo się gubiły i trzeba było długo przeszukiwać to, co akurat było mi potrzebne. W takiej wersji to zupełnie inna bajka. Jeśli jest to dostępne, to warto zainstalować.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jedna z wielu przydatnych aplikacji w nauce języka, warto też zainteresować się duolingo. Nauka angielskiego przez internet oferuje teraz mnóstwo możliwości. Osobiście preferują taką formę nauki bo pozwala na oszczędność czasu i pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive