SMARTfiszki hiszpańskie



Nazwa: SMARTfiszki
Język: hiszpański
Poziom: A1
Zawartość: 1000 hiszpańskich słów
Wydawnictwo: SuperMemo
Cena (za kurs pudełkowy): 59,90 zł




Poznaj 1000 podstawowych słówek hiszpańskich ze SMARTfiszkami! Karteczki prezentują 1000 słów wybranych według częstotliwości występowania w języku. Masz pewność, że uczysz się najbardziej przydatnych wyrazów i nie tracisz czasu na samodzielną selekcję. W SMARTfiszkach SuperMemo znajdziesz najwięcej nowoczesnych dodatków, które wzbogacą Twoją naukę słówek!

Od dawna chciałam nauczyć się języka hiszpańskiego. Ułatwił mi to kurs językowy ¡No hay problema! tego wydawnictwa, jednak dalej miałam problem z zapamiętaniem pojedynczych słów. Z pomocą przyszły mi SMARTfiszki hiszpańskie. 

Na rynku jest naprawdę dużo produktów dotyczących języka hiszpańskiego i właściwie czuję się zagubiona ilekroć wchodzę do sklepu i pytam o pomoc do nauki tego języka. Sprzedawczyni od razu zasypuje mnie różnymi nazwami, wychwalając ich zalety, ale ja dalej nie wiem co mam kupić. Stwierdziłam, że najlepszą metodą do nauki słówek są oczywiście fiszki i nic tak bardzo nie pomaga mi w nauce jak one. A czym wyróżniają się SMARTfiszki? Przede wszystkim tym, że jest ich bardzo dużo (bo aż 1000!) i możemy nauczyć się więcej słów niż w innych zestawach, które mają po 100 słówek. Dodatkowo oprócz zwykłych fiszek możemy odsłuchać nagrania wszystkich słówek i zdań przy pomocy iPhone'a lub smartfonów z systemem Android. Jest tam zawarty również kod, który umożliwia naukę słownictwa ze SMARTfiszek w serwisie wydawnictwa darmowo przez 6 miesięcy. Czego chcieć więcej?




Oprócz zwykłych fiszek i kodów w zestawie znajdziemy praktyczne przegródki, które ułatwią nam naukę tego języka, oraz kalendarz powtórek razem z instrukcją, jak ich używać. Możemy uczyć się według świetnej metody SuperMemo, która opiera się na powtórkach. Wyznaczamy sobie, że codziennie będziemy uczyć się 20 słówek. Uczymy się ich, podając hiszpańskie tłumaczenie polskiego hasła. Jeśli nie udało się nam go zapamiętać wtedy wkładamy go z powrotem do ogólnej puli kart, a gdy pamiętamy dane słówko przekładamy je za zakładkę numer 1 - czyli za zakładkę, od której zacznie się powtórka. Kolejno robimy to przez każdy dzień. Pierwsza powtórka jest następnego dnia po pierwszym przerobieniu porcji, druga po 7 dniach od daty pierwszej powtórki, trzecia po 14 od drugiej powtórki, itd. Można się pogubić, prawda? I właśnie dlatego do zestawu dołączony jest specjalny kalendarz. To naprawdę ułatwiło mi życie.

Większość słówek jest stosunkowo prostych, a można się ich domyśleć przez obrazki, które pomogą nam w wizualizacji danej rzeczy. Fiszki są ułożone w 13 rozdziałach tematycznych, z których każdy jest oznaczony innym kolorem. Jak dla mnie jedynym minusem w tych fiszkach są zdania, w których można zastosować dane słówko. Nie wszystkie, ale większość, są zbyt złożone, żeby je zapamiętać - dlatego mi wystarczyła jedynie nauka samego słówka, a zdania pozostawię do nauki poprzez kurs językowy.

Jak dla mnie są one naprawdę bardzo dobrze i trafiły w mój gust. Dużo się z nich dowiedziałam i najlepsze jest to, że mogę w każdej chwili do nich sięgnąć, gdy chcę jeszcze podszkolić swój język bądź przypomnieć sobie dane słówko. Ja jestem nimi mile zaskoczona, gdyż nigdy wcześniej nie myślałam, że z fiszek można nauczyć się aż tak wiele. Zdecydowanie jeśli zastanawiacie się nad nauką tego języka (bądź francuskiego, angielskiego, niemieckiego) i chcecie w miarę szybko osiągnąć jakieś rezultaty to bardzo polecam Wam te fiszki. Jestem w pełni przekonana, że szybko się nauczycie i będziecie z nich bardzo zadowoleni.


Ocena: 9/10


Za możliwość nauki mojego ulubionego języka serdecznie dziękuję wydawnictwu SuperMemo!

6 komentarze:

  1. o tak, fiszki to bardzo przydatna sprawa.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają na prawdę fajnie! Na pewno będę miała je na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wystarczy tyle hiszpańskiego ile mam w szkole. Niestety przez nauczycielkę znienawidziłam ten język, więc dotatkowo żeby się go jeszcze uczyć to dla mnie katusze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie znoszę języków obcych i ograniczam je do absolutnego minimum, więc raczej nie skusiłabym się na Fiszki. Nie przeczę jednak, że mogą być dla niektórych bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Francuski w fiszkach bardzo chętnie :) Może to mnie bardziej przytrzyma w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli faktycznie tego typu pomocne ułatwiają naukę, to ja takowe poproszę :) Ale do angielskiego :P

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive