Stosik majowy!


Oto moje plany na maj. Pewnie nie uda mi się wszystkiego przeczytać, ale będę się bardzo starać! ^^

  • "Gdzie Indziej" - Gabrielle Zevin - recenzja
  • "Niezgodna" - Veronica Roth - recenzja
  • "Książę mgły" - Carlos Ruiz Zafón
  • "Hyperversum" - Cecilia Randall
  • "Pożeracz myśli" - Steven Hall

Książkę "Gdzie indziej" muszę przeczytać na Klub Dyskusyjny. Już pomału zaczynam (pomału ze względu na to, że mam mało czasu na czytanie) i muszę powiedzieć, że książka już na wstępie mnie oczarowała. Przed 18 maja recenzja pojawi się na 100 %! ;) Po prostu nie mogę się doczekać aż zacznę czytać "Niezgodną" i "Hyperversum" naczytałam się wiele pozytywnych recenzji o tych książkach, ale na razie mogę się tylko patrzyć na okładki i wzdychać z radości przed tymi nie przeczytanymi historiami. Książkę "Pożeracz myśli" udało mi się kupić za niecałe 11 złotych. Stwierdziłam, że jest okazja, żeby przeczytać coś ciekawego, więc kupiłam. Oczywiście: Gdzie książki, tam Abi! :D
***


Książeczki udało mi się nabyć na Targu z książkami za naprawdę niewielką sumę. Już od dawna polowałam na te powieści, więc niezmiernie cieszę się z tego, że mam je już w łapkach i niedługo będę mogła zabrać się za czytanie. *.*

***

A teraz przyszedł czas na moje zdobycze z konkursów!


Oto moja pierwsza nagroda z blogowego konkursu. ;) Na blogu Izy udało mi się wygrać książkę "Potem" Rosamund Lupton w losowaniu. Byłam naprawdę baardzo szczęśliwa! ^^ Od razu, gdy dostałam paczkę, rozerwałam ją, nie mogąc się doczekać tego, żeby dotknąć książkę. Zresztą widać, że koperta jest podarta, no ale coż.. Chciałam mieć książkę przy sobie. ;)




Na blogu Tris udało mi się zdobyć książeczki:
  • "Wyklęta" Rachel Caine
  • "Strąceni" Gwen Hayes

I znowu wielkie zaskoczenie, bo naprawdę nie wiedziałam, że uda mi się zająć I miejsce. O.o Jak widać kochana Tris zaopiekowała się mną i wysłała mi tajemny liścik z uroczą kaczuszkową zakładką. Naprawdę świetnie rysujesz (i ładnie piszesz!). :D

W konkursie u K-Alinki wygrałam zakładeczkę w losowaniu. Zakładkę mogłam sama sobie stworzyć i gdy tylko do mnie przyjdzie to od razu wkleję tutaj zdjęcie. Nie doszła do mnie jeszcze książeczka "Przebudzona" P.C. Cast, lecz wydaje mi się, że przybędzie do mnie jeszcze w tym tygodniu.
Jak widać mam troszkę książek do przeczytania i wiem, że na pewno nie uda mi się przeczytać wszystkich. Jestem po prostu wstrząśnięta tym, jak mało czytam, ale cóż.. Nauka, nauka i jeszcze raz nauka.






Życzę wam miłego dnia!
Pozdrawiam, Abi.

17 komentarze:

  1. świetny stosik, sama perełki jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny stosik. Niezgodną sama czytałam, więc czekam na kolejne recenzje. ;3
    Gratuluję tylu wygranych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim polecam Ci "Wariant" - mnie bardzo spodobała się ta książka ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zazdroszczę "Zawładniętych" i "Niezgodnej".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najchętniej podkradłabym Ci "Niezgodną". :) I gratuluję wygranych w konkursach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś oTAGowana! Więcej szczegółów na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osz w mordeczke, ale super nabytki, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. interesujące tytuły :) porwałabym "Księcia Mgły" Zafona, gdyż tylko tej książki brakuje mi, żeby [poza najnowszą pozycją na rynku - "Więzień nieba"] móc powiedzieć, że czytałam wszystkie jego powieści :)
    i gratuluję wygranych na blogach ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranej w konkursach, super stosik ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałam Cię do zabawy oTAGowani:) jak masz ochotę to odpowiedz na pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś oTAGowana do zabawy w 11 pytań na moim blogu! :) Zapraszam do siebie po szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Również wybrałam Cię do zabawy oTAGowani :) Zapraszam do mnie po szczegóły :D :D
    A Stosik jest naprawdę cudowny :) No i gratuluję tylu wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, świetny stos! Same łakome kąski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny stosik :) miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze tego czasu na książki jest zadziwiająco mało. Gratuluję wygranych i życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę "Potem" i "Wariant" :) A "Pożeracz myśli" brzmi interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakim cudem ja nie zauważyłam tego posta ? ! no nie wiem xd i dziękuje kochana :* A stosik śliczny i mam nadzieję, że książeczki od emnie się spodobają *.*

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive